2024. június 20., csütörtök

2024. június 12.

Jó reggelt!

Guten Morgen!



A konyhaasztalon egy szál rózsa, előző nap kaptam a boltban egy (női) pénztárostól. Csak úgy.

Auf dem Küchentisch steht eine Rose, habe sie gestern von der Kassiererin im Geschäft bekommen. Einfach nur so.



Gyors reggeli kör a kertben: paradicsom ...

Eine schnelle Morgenrunde im Garten: Tomaten ...



.. és borsó.

... und Erbsen.



A busztól a munkahelyemig (ahol pont egy éve dolgozom).

Von der Bushaltestelle Richtung Arbeit (wo ich gerade ein Jahr gearbeitet habe).



Egy idő után csúcsforgalomba keveredek.

Nach einer Weile ist es dichter Verkehr.



Hazafelé társaságom van a buszon.

Auf dem Bus nach Hause habe ich Gesellschaft.



Itthon uzsonna közben Sherlock Holmes-t olvasok a tizenháromévesnek.

Zu Hause lese ich Sherlock Holmes für die 13-Jährigen während sie Vesperbrot isst.




És aztán kijavítom a "házi feladatát". Magyarul "kell" írniuk minden nap a vakáció első heteiben.

Und dann korrigiere ich ihre "Hausaufgaben". Sie müssen in den ersten Wochen der Schulferien jeden Tag was auf Ungarisch schreiben.



A benti uborkáról már szedtünk egy párszor.

Die Gurke drinnen kann man schon pflücken.



Mivel megerőltettem a térdemet, itthoni kímélő tornát végzek.

Ich habe meine Knie überansträngt, deshalb nur leichte Gymnastik zu Hause.



Megérett a bodzaszörp,

Der Holundersaft ist fertig,



lett egy pár üveggel.

einige Flaschen habe ich jetzt.


Szép napot! Nézzetek be Caro blogjára is!

Einen schönen Tag noch. Schaut bei Caro vorbei!

Rita

1 megjegyzés: