2018. január 23., kedd

Januári életképek


  Nem szoktam újévi fogadalmakat tenni, de a keresztszemes munkák teljes befejezése jogosan indulhatna ebben a kategóriában. Ez a cuki hóemberes minta például HÁROM évet szomorkodott felgöngyölve egy tároló mélyén. 


    Kispárna lett belőle. A nagyikockás Lucy takaróból megmaradt fonalvégekkel tömtem ki. 


   Sokat vaciláltam az akasztóval. Nem a hagyományos, szalagos megoldást választottam, mert akkor egy plusz háromszög képződik a kép felett, ami zavarhatja az optikai hatást. (Erre a továbbképzésen hívták fel a figyelmünket: a fülembe ültették a bogarat.) Egy sima kis fémkarikát varrtam középre (mire nem jó, ha az ember ékszerkészítő szettet vesz), azon pedig átfűztem egy bolyhos fehér fonaldarabkát.


Acufactum: Durch das Jahr. Januar
fonal: Vaupel & Heilenbeck
vászon: itthoni maradék

Ezzel párhuzamosan a való életben is folyik a téli móka:


...hóvárépítés...  


... és síelés itthon a kertben.

  Szép napot mindenkinek!

  Rita

6 megjegyzés:

  1. Aranyos a hóemberes hímzés!jó a maradék fonal hasznosítása...
    Milyen anyagra hímzed a madarast, és milyen fonalat használsz hozzá...és KÖSZI hogy a blogomnál hagytál megjegyzést és olvastál!

    VálaszTörlés
  2. Ein schönes Winterbild hast du auf dem Kissen und das gleiche Bild auch vom Winterleben von deinen Kindern. :)

    VálaszTörlés
  3. Lovely finish and use of recycled craft materials is always good.

    VálaszTörlés
  4. Tündéri a téli mintád. Ma már Te vagy a második aki azt említi régebbi dolgokat elővesz. Most elhatároztam én sem veszek új mintát. Előveszem a félbehagyottat.

    VálaszTörlés
  5. Oh my goodness Rita: You have more snow then we do, it has been a dry almost completely dry snow season in my area, much of Minnesota has lots of snow.
    Love the snowman and children finish it is adorable.

    Blessings
    Catherine

    VálaszTörlés
  6. Was für ein schönes Design, der Schneemann mit den Kindern.

    VálaszTörlés