2019. április 28., vasárnap

Beige-csillagos nadrág


  A kedvenc nadrágfazon újabb darabja:


  Lassan már csukott szemmel is megvarrom, de még mindig lehet újítani rajta, tanulni belőle. Ez alkalommal a lábpánt is a csillagos anyagból készült. A beige anyagból kevés volt, de mivel ezt a méretet és fazont már máskor is varrtam, tudtam, hogy jó lesz a nadrág akkor is, ha kicsit szűkebbre szabom.


  Vidám, tavaszi ruhadarab lett.


 Szabásminta: Sidelines, Ottobre 2014/1.
140-es méret 

A sorozat egyéb darabjai csökkenő méretben: bordó, fekete, kék, szürke, és zöld

Szép napot!

Rita


6 megjegyzés:

  1. Jó nadrág, sokszor én is szeretnék varrni hasonlót, sajnos nincs bátorságom hozzá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá, vágj bele bátran! Talán segít, ha először felszabdalsz egy nagyobb nadrágot, és átalakítod kisebbre.

      Törlés
  2. Rita: They are so cute.

    Catherine

    VálaszTörlés
  3. Ebbe én is belelövelhetném már magam, Berni lábai olyan gyors tempóban nőlnek, nem győzöm a nadrágokat venni neki :-)
    Jó színösszeállítás és ez a bőség pont jó :-)

    VálaszTörlés
  4. Jól néz ki és kényelmesnek is tűnik. Fontos hogy a gyerekek korlátlanul tudjanak mozogni.
    Képzeld, olvastam egy cikket. Varrásról szólt, az aranykezű varrónőkről és azok képzéséről. Elgondolkodtam és utána néztem a neten milyen tanfolyamok vannak. Kezdők jórészt, ami úgy kezdődik: megtanuljuk a gépbe a cérnát befűzni... Nem jó nekem. A haladó júl. közepén kezdődik, de nem merem bevállalni mert félek néhány alapot sem tudok. De! Van olyan lehetőség, hogy ha tetszik egy szabásminta akkor elkészítjük közösen és ez óránként 1400 Ft-ba kerül. Én babára esküvői ruhát varrnék és egyszer szeretném úgy, ahogy az szakszerű. Szerintem egyszer igénybe veszem ezt a lehetőséget. Nem sok az ára, nem kevés, a tudásért fizetnék. Gondolkodom ezen.

    VálaszTörlés
  5. Very nicely made comfortable looking trousers. thank you for visiting my blog Rita.

    VálaszTörlés