2020. június 29., hétfő

Farmerkötény

   Avagy kopott, lyukas nadrágok új élete. Még a télen kérte a férjem, hogy varrjak neki egy munkáskötényt festéshez. Pár hónapja megvarrtam már, volt is rajta párszor de igazából csak most lett rá ismét szükség, amikor jó az időjárás és időnk is van a kertben és a ház körül tenni-venni.


       A farmernadrágokon sok praktikus részlet (zseb, övtartó, gomb) van, amit igyekeztem megőrizni, ezek mind jól jönnek egy munkáskötényen is kulcsok, szerszámok stb. tárolására. - Kedvenc részletem az alábbi képen van (nem túl esztétikus, de praktikus). A nyakpánt állítható gombjai miatt ...


   ... rám is jó a kötény (Papivonat jó 15 cm-el magasabb, és modellkedni sem szeret). Ott véd, ahol kell, strapabíró, kiállta a próbát. Tegnap és tegnapelőtt már festettem és ültettem is benne, ma jön a harmadik kör.


    Szép napot!

    Rita

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! A farmer tényleg strapabíró. Nem könnyű a gépnek varrni, de sebaj! Segítünk neki egy kis tolással, húzással.

    VálaszTörlés
  2. Na most akkor kinek is készült a kötény :-)))))))
    de nagyon jó ötlet, jó munkát benne :-)

    VálaszTörlés
  3. Ein gutes neues Leben für die Jeanshose!

    VálaszTörlés
  4. Csini vagy! Akarom mondani, csinos kötény :)

    VálaszTörlés
  5. Szia, még nem jártam nálad korábban. Fantasztikus jó ötlet ez a kötény! Nagyon szeretem az ilyen újrahasznosításokat, és jól is néz ki. Eredeti és nagyon jól mutat!

    VálaszTörlés