2021. július 13., kedd

2021. július 12.

    Hogy mi minden történt ezen a gyönyörű, szép nyári napon? 

  

Engedelmesen felvettem és viseltem a nyakláncot, amit a tízéves választott ki nekem.


 
Sk. társasjátékot játszottam a majdnem tizenhárom évessel. A legjobb, amikor a szabályokat is mi magunk találjuk ki és változtatjuk meg menet közben.



"Mami, én most egy nagy bogár vagyok, ami megeszi a lábadat!" - néha még átsejlik a boldog kisgyermekkor a kiskamasz-maszk mögött.



Megkönnyebbülve mentem el a munkahelyemre az előző nap ottfelejtett kulcsokért.



Napocska dinnyébe vésve, avagy a nyár dinnye dióhéjban.



Vetítik a kedvenc sorozatom újabb évadját!



A gyerekek segítenek haladni a korral: a fiam barátja elhozta megmutatni az új elektromos rollerjét (még én is kipróbáltam egy kicsit) ...,



..., majd a hagyományos két keréknél maradva családilag elmentünk tekerni, csak itt a városban.



Elég sokan fürödtek a folyónál.



Itthon, locsoláskor leszedtem az évad utolsó pár szem eprét (khm, és meg is ettem).



Jéghideg bodzaszörppel a kezemben kiültem egy kicsit a virágjaimhoz (ezt is magról neveltem az idén).



A maradék barackból, ami itt aranyáron van, főztem 2 azaz kettő üveg lekvárt.
(Itt az epernek van hasonló státusza, mint otthon a baracknak, az A LEKVÁR.)


Szép napot! Nézzetek be Caro blogjára is!

Rita

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó hangulatúak a képek! Vidám ez a nyár nálatok. Most én is vadászom a sárgabarackot, mert az egyetlen lekvár amit nem hagyhatok ki. Itt 1000 Ft körül van kilója.

    VálaszTörlés
  2. Jaj, az a nyaklánc gyönyörű gyerekileg.

    VálaszTörlés
  3. Rita: That is an adorable necklace.


    Catherine

    VálaszTörlés
  4. Unikornis királynős nyakék! Pár éve cicafüles hajpánttal jöttünk haza repülővel Londonból. Hol én kaptam megőrzésre, hol a kis cica hercegnő viselte. 😉 💖

    VálaszTörlés
  5. Sűrű nap volt :)
    Nem találom az e-mail címedet, pedig tutira megvolt, küldenék neked valamit. Kérlek, írj a polly760128 kukac gmail pont com címre :)

    VálaszTörlés
  6. Nem tudom, mondtam-e már, de nagyon szeretem ezeket a képriportokat. Nagyon nagy a kísértés, hogy belevágjak, de félek, hogy mindig elfelejteném.

    VálaszTörlés