2021. október 14., csütörtök

2021 október 12.

 Jó reggelt! 


Nyugis, itthon töltött napnak nézünk elébe. Megfázásból lábadozom csakúgy, mint a tízéves gyermek.



Azt hiszem, először fordul elő, hogy ez a fajta hibiszkusz újra virágzik nálunk. Nagyon kényes, figyelni kell rá, mennyit öntözöm, és hogy éri a fény, könnyen lehullik róla a bimbó.


A múlt héten kapott cserepes rózsa alá rendszeresen vizet öntök, szereti.



Érik bent a paradicsom, paprika.



Hogy szívjunk egy kis friss levegőt is: szerencsére lehet kint teregetni.



A szeder sokat termett az idén. Eddig azt hittem, hogy a 'folyton termő' elnevezés csak reklámfogás, de ez tényleg terem másfél hónapja.



Még kint is van paradicsom.



Mit kér a beteg tízéves tízóraira? Banánt és szalonnát!



Délután tanulok...



... majd kiülök napozni a rózsákhoz. Hamarosan elviszi őket a fagy, de most gyönyörűek.




A tizenhárom éves is hazaér, sok a házi feladat...



Elkapom a lemenő nap utolsó sugarait a felső szinten.

Szép napot!

Nézzetek több képet Caro oldalán!

Rita

5 megjegyzés:

  1. Remek bejegyzés! Összegezve: jobbulást nektek! Igen behúzódunk, kuckósodunk, ennek is van előnye, megpihenünk. Höhö: banán és szalonna.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez a mindenhónap 12. 12 fotó...Próbáltam bejelentkezni, de elakadtam... Jó fotókat szedsz össze.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen segítek! Írj egy mailt a mamivonat@yahoo.se címre!

      Törlés
  3. Szó szerint vártam a 12.-i bejegyzést :-) Nagyon szeretem a képeidet, kicsit látok az életetekből. Jó lenne a nyáron találkozni :-)))

    VálaszTörlés