2022. február 13., vasárnap

2022. február 12.


Jó reggelt!


  A nap helyett ez a szép begónia ragyogja be a februári reggelt, elő-Valentin-napi ajándék Papivonattól.



Hosszú idő után ismét eljutok vízitornára délelőtt.



Hazafelé elmegyek bevásárolni.



Itthon a tizenegyéves kérésemre elkezdte rendbe tenni a szobáját... (Meglátjuk, hogy a számos faliképet meddig tűri még meg a falon...) 



... ami először persze bombarobbanásra hasonlított, de aztán tényleg rend lett.
 


Átnézünk több szatyornyi ovis- és kiskolás rajzot, párat meghagyunk (2017 tavaszi szünetében édességet evett a csemete)...,



... de jópár krikszkraksztól megszabadulunk.



A rendrakás a ház más részeire is kiterjed (vendégeket várunk), szerencsére előkerül ez a régen keresett könyv is. (Ebből varrtam az újévi malacot, az elajándékozott nyuszit, Jegesmedve Jankát és Patkány Palit, valamint a blog előtti őskorban, 2009 környékén egy prototípus egeret.)



Mostanában nagyon jó dolgom van, mert amíg főzök, Harry Pottert olvasnak nekem.



Sajnos ki kellett dobnunk egy régi, nagy kaktuszt, pár hajtást lementettem róla, az egyik már gyökeret növesztett.



Először van rajtam a héten vett cipő.



Este még kötögetek egy pár sort a sálon.

Köszönöm, hogy végignézted.

További képeket Caro blogján találsz.

Rita

4 megjegyzés:

  1. Rita: It sounds like your son is growing up, nice to hear a young one wants a clean room.
    Nice boots I love them.
    Happy Valentine's Day

    Catherine

    VálaszTörlés
  2. Jó volt olvasni, nézni.
    Gyönyörű virágot kaptál!
    Nekem is megvannak még a gyerekek ovis rajzai, de ritkán kerülnek kézbe. Értem a selejtezési igényt. Ő már nagy.
    A Harry P. felolvasása remek ötlet.

    VálaszTörlés
  3. Sounds like you have been busy organising your home. Lovely flower.

    VálaszTörlés