2022. január 27., csütörtök

TUSAL, négy kismadár és ragasztás

   Tavalyi fonalvégeim súlya 11 g. A fényképezés után tűnt csak fel a vastag szürke fonal a kupac közepén. Hááát, az tényleg nem hímző, de valahogy belekeveredett. Mindegy, nem mérem újra, így legalább látszik, hogy nemcsak hímzek (a kötős-horgolós fonalvégeknek külön tartójuk van, de azt nem mértem le), és hogy nemcsak én kézimunkázom. (Azt mondanom sem kell, hogy csakis MÁS lehetett, aki rossz helyre tette a szürke fonalat!:) 


  Az idén minden nap hímeztem egy kicsit, ha csak pár x-et is, így apránként elkészült a karácsonyi sorozat negyedik darabja. Ismét változtattam az eredetin. Most pár napig nem ezt a sorozatot hímzem, még nem tudom, mit veszek elő...

  
  Újabb gyors javítás, még az előzőnél is gyorsabban ment, nem hiába pillanatragasztó a neve! A kis tűzálló tálat nagyon szeretem, és már másodszorra ragasztom ugyanazon a fedőjét.



  Antetanni egész évre szóló bingójában kiszíneztem két mezőt: "Es lebe der Kreuzstich!" Éljen a keresztszem! valamint "Ich denke an die Umwelt." Védem a környezetet.

  Szép napot!

  Rita


4 megjegyzés:

  1. Love your four colly birds, very pretty embroidery.

    VálaszTörlés
  2. Bei dem Restgarn sieht man, dass verschiedene Handarbeiten gemacht werden.
    Das Vier-Vögel Motiv ist sehr schön!
    Danke fürs Hinweis auf das Bingospiel. Schaue ich mal, ob ich auch spielen kann.
    LG Rita

    VálaszTörlés
  3. A szürke fonalat én csempésztem bele...
    Kár, hogy amúgy jó lábasok fogója, nyele és bármi ilyen vacakul van megcsinálva.
    Hímzés: várom a tavaszi madárzsivalyt.

    VálaszTörlés
  4. Schön, dass du beim Bingospiel dabei bist.
    Liebe Grüße
    Anni

    VálaszTörlés